perjantai 10. toukokuuta 2013

ABC: C: Calypso Blue

Seuraavana vuorossa c-kirjain, joka oli taas astetta hankalampi kuin edelliset.. Tulen varmaan sanomaan jokaisen kirjaimen kohdalla, että "tämä oli kyllä kaikista hankalin!"


Tällä kertaa vuorossa on Sally Hansenin Calypso Blue, joka on pullossa aivan uskomattoman kaunis sininen vihreällä shimmerillä, mutta meinasi hermot mennä kun sitä sai ladata kynsille niin tuhottoman monta kerrosta! Levittyi kyllä hyvin ja niin pois päin, mutta ohutta kuin mikä. Muutenkin Tämä oli hieman taistelua, sillä oli taas vaihteeksi hieman kiire ja ruttuja pukkasi tulemaan, sillä edes Seche Vite ei pysty ihmeisiin, ikävä kyllä.. Siitä puheenollen, minun pitäisi metsästää jostain uusi.. Ja se ei ole ihan helppo homma, sillä asu niin korvessa ettei täällä ole mitään eikä ketään kuka sitä myisi ja olen erittäin vastahakoinen tilaamaan netistä.. Pitää kai keksiä joku korvike kunnes saan jonkun diilaamaan sitä minulle..


Koristelut tuottivat uskomatonta tuskaa, sillä pää löi täysin tyhjää pitkän aikaa. Kävi jo hetken mielessä että hieman "fuskaisin" ja laittaisin vain swatchin tästä lakasta, mutta luonto ei antanut periksi. Lopulta keksein sitten lätkäistä nimettömään Nail It! -lehden mukana tulleen kynsitarran, ja tämä koko komeus viihtyi kynsillä tasan sen aikaa että sain kuvat otettua ja kalenterista sen verran vapaata että joutaisin jotain muuta keksimään.

Mitäs pidätte?

2 kommenttia:

Yue kirjoitti...

Mulla on kans tuo lakka, mutta en muista, että mulla ois ollut mitään ongelmia sen kanssa. Siitä on kyllä tosi pitkä aika, kun oon viimeksi käyttänyt sitä.

Mumski kirjoitti...

Ei siinä muuta ongelmaa mullakaan oikeestaan ollu muuta ku se, että siinä kiireessä ei oikein houkuttanu alkaa kerrostaan eikä sit lopuksi malttanu kunnolla oottaa sen kuivumista.. :D