perjantai 29. kesäkuuta 2012

Ostoksia Oulusta

Kävin tiistaina Oulussa shoppailemassa siskoni ja serkkuni kanssa. Mukaanhan tarttuikin sitten yllättävän monta lakkaa, mm. OPIa.. :D


Ihan Stockmann päämääränä Ouluun alunperin lähdin, ja sieltä tarttuikin mukaan ihana sateensininen shimmerinen OPIn I Don't Give A Rotterdam, joka käsittääkseni on tästä Hollanti-kokoelmasta.. Korjatkaa jos olen väärässä..


En oikeen ikinä kuvitellu ostavani mitään Gina Tricot'sta, mutta kun siellä nyt sitten pyörähdin, niin silmiin pisti "3 lakkaa hintaan 9,95€" -tarjous, eikä sitä voinut ohittaa. Ostin kaksi vihreää lakkaa ja olen aikeissa tehdä jonkun sortin ombrelakkauksen, mutta siitä lisää myöhemmin. Sitten ostin sinisen creme-lakan, joka oli vain tosi kivan värinen. :D Lakat ovat nimeltään(vasemmalta oikealle) Marina, Ice ja Have A Mint. Kuvassa vielä taustalla todella suloinen pussi, joka minulle näitä lakkoja varten annettiin.


Tässä vielä uusi lapsikatras koko komeudessaan. Onko kellään teistä jotain näistä lakoista ja mitä mieltä olette?

Lapsikatraasta puheen ollen, meille on taas syntynyt neljä potraa kissavauvaa, joista kahdella näillä näkymin olisi liikavarpaita. Isosisko väittää kaikkien olevan tyttöjä, mutta minä olen vakaasti päättänyt, ettei reilun viikon ikäisestä rääpäleestä vielä osaa mennä sanomaan. Mutta jos joku haluaa hieman erikoisemman "varvaskissan" ja on sille valmis antamaan hyvän kodin, niin varauksia otetaan vastaan. Hyvää pyyntisukua ovat ja erittäin ihmisystävällisiä. Kuvia voin laittaa, jos jotakuta kiinnostaa..

Ei kommentteja: