perjantai 17. huhtikuuta 2015

Kaikki loppuu aikanaan

Kuten varmaan terävimmät teistä ovat jo huomanneet, ei tänne ole tullut liiemmin päivityksiä reiluun vuoteen. Koko vuosi 2014 meni minulla koulussa, hoitolaharjoittelussa, jossa meillä ei saanut olla pitkiä kynsiä, ei kynsilakkaa, eikä rakennekynsiä. Hirveästi julkaistavaa materiaalia ei siis päässyt tuon vuoden aikana kertymään, sillä lomaakaan minulla ei ollut kuin yhteensä huimat kolme viikkoa, ja silloin, kun lomalla olisi voinut lakata, oli inspiraatio kadoksissa.

Nyt joulun jälkeen olisin voinut jälleen lakkailla kynsiäni ilman rajoituksia, mutta se inspiraatio on edelleen ollut kadoksissa, ja aika vahvasti ollaan pelkillä yksivärisillä kynsillä menty. Uusia lakkojakaan en ole ostanut herran päiviin, sillä, kuten sanoin inspis uupuu. 

Mitä pitemmäksi väli edellisestä postauksesta on kasvanut, sitä korkeammaksi on sen mukana kasvanut kynnys julkaista jotain täällä. Nekin vähät koristelut, joita olen saanut aikaan, ovat joko olleet esittelykelvottomia, tai olen unohtanut ottaa kuvat, ennen kuin on jo ollut liian myöhäistä. 

Pitkän harkinnan ja pohdinnan päätteeksi olenkin tullut siihen tulokseen, että eiköhän tämä ollut minun osaltani nyt tässä. Tulevaisuudestahan ei kuitenkaan koskaan tiedä, jos vaikka inspiraatio joskus palaa, ja jatkan taas bloggaamista, mutta juuri nyt se ei näytä kovin todennäköiseltä. Jos jotakuta vielä kiinnostaa mun puuhat, minut löytää esimerkiksi instagramista nimimerkillä mmumski, jonne saatan joitain esittelykelpoisia kynsiä laitella. Kuitenkin tilini on varmaan 90-prosenttisesti kissoja, mutta eipä siinä, jos jotakuta kiinnostaa :D

Kynsien lakkailuahan en tuskin koskaan tule hylkäämään, ja olenkin suunnitellut, että kun köyhtymästä vihdoinkin joskus lakkaan, hommaan rakennekynsivärkit ja alan harjoittelemaan niillä. Koulussa nimittäin saatiin hieman sitäkin hommaa kokeilla, ja ihastuin totaalisesti! Onhan se kiinnostanut jo kauan, mutta se oli se viimeinen naula arkkuuni :)

Eipä mulla muuta, toivottavasti inspiraatio vielä palautuu, ja jos ei, niin ei voi mitään. Hauskaa oli niin kauan kuin sitä riitti!

Ei kommentteja: