torstai 2. elokuuta 2012

Lomakynnet

...Jotka onnistuivat surkeasti.

Emmää oikeen tiedä mitä mun päässä on liikkunut, kun tällaisen yhdistelmän halusin keskellä kesää, ja tottahan toki tämäkin idea vaikutti pääni sisällä paaaaaljon paremmalta kuin sitten toteutettuna..


Kuvakaan ei ole mikään maailman paras, mutta saa kelvata.. :D Tähänhän meni siis pohjalle China Glazen Bogieta, joka olikin paaaljon kauniimpi lakka kuin muistinkaan... (?) siihen sitten glitteriä päälle, mutta tuo Platinum Record ei ollut levittyvyydeltään mitään huippuluokkaa, joskus glitteriä tuli ihan liikaa yhteen paikkaan(huom. etusormi!) ja joihinkin kohtiin sitä ei tuntunut tulevan ollenkaan.. :// Päälle menin sitten tyhmyyttäni sutaisemaan mattalakan, joka ikäänkuin "sammutti" sekä Bogien että Platinum Recordin ihanan kimmellyksen.. EHKÄ minun olisi pitänyt jotain aavistaa, mutta kun ei niin ei... Ja muutenkaan tuo IsaDoran mattapäälyslakka ei ole ehkä mitään maailman mainiointa, se ei tee ihan niin mattaa kuin toivoisin, ja ei pysy mattana kauaa...


Kynsilleni käytin:
Dermosil, alus- ja päälyslakka
China Glaze, Bogie
ColorClub, Platinum Record
IsaDora, Matte Topcoat

Ja sitten ilouutisiin: voitin tässä Kynsiinhurahtaneet -blogin kesäkynsikilpailun näillä kynsillä! :DD Ihana yllätys minulle kun kaveri laittoi kesken lomareissun viestiä että olin päässyt finaaliin! En ole ikinä ennen päässyt missään kisassa finaaliin enkä siis ole myöskään mitään voittanut, joten ihan tervetullutta "palautetta" oli tämä. Onneksi ystäväni kertoi minulle tästä kilpailusta, en muuten olisi muistanut koko asiaa, kiitos Yue!

Ei kommentteja: