tiistai 28. elokuuta 2012

Skottiruutua(ko)

Taas on venähtänyt luvattoman pitkä aika siitä, kun viimeksi olen postannut... Mikähän mua vaivaa? Kaikki se maantieto lahottaa mun pään... TT________TT Ja ei ole niin tiuhaan joutanut käymää koneella nyt, kun on uusi sisko perheessä, jolle kaikki on uutta ja ihmeellistä, joten neuvomassa on saanut olla ja tietenkin seurana, ettei tarvitse olla uudessa maassa ihan yksin.. Mutta, kaiken tämän toiminnan keskellä olen kuitenkin jotenkuten onnistunut löytämään sopivia rakoja lakata kynsiä, ja mm. tällaista jälkeä on saatu aikaan:


Aluslakan päälle siis vain tuota Muttimarkkinoilta ostamaani lakkaa, jonka kuivuttua koristelulakoilla viivoja vähän suuntaan jos toiseenkin, päälyslakka ja valmista tuli! Tuon oranssin koristelulakan voitin Kynsiinhurahtaneet -bogin kilpailussa, ja se on melkolailla täysi susi. Samaisesta kilpailusta voitin myös tummansinisen samanlaisen koristelulakan, joka ei ole yhtään parempi sekään.. Jokin niissä vain on joka ei minua miellytä.. kuivuvat nopeasti sutiin ja venyvät sitten sinne tänne ja suti on omituisen lyhyt.. Minua saa valistaa, jos siinä on jokin fiksmpi idea takana, jota en vain ymmärrä..


Käyttämäni lakat:
  • Depend, Foundation Ridgefiller
  • Calar (jotain, en ymmärrä thaita, mutta nuin pullon kyljessä luki)
  • Oranssi ja musta koristelulakka
  • Sally Hansen, Insta-Dri


Ei kommentteja: