keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Glitteriä, glitteriä ja sadas postaus

Tässä se tulee: blogini sadas postaus! 

Kauan siinä kesti saada sata postausta aikaan, eikä tämä tule mitenkään ihmeellisesti poikkeamaan edellisistä. Se vain sattuu olemaan sadas.


Nämä lakkaukset tein jokin aika sitten, enkä ole saanut aikaiseksi siirtää niitä kameralta blogiin asti.. :D Nämä oli kivan pirteät, mun mittapuulla varsin värikkäät piiitkästä aikaa. Värilakkana siis Gina Tricot'n Have a Mint ja glitterinä Wet n Wildin Party of Five Glitters. Eipä näistä ole paljoa sanottavaa.. :)

Olen jo jonkin aikaa miettinyt tekeväni/suorittavani/ihan miten vaan aakkoshaasteen, jossa siis lakka valitaan aina aakkosjärjestyksessä ja sen ympärille/siihen perustuen suunnitellaan loppu lakkaus. Tai jtn.. :D Tämä on pyörinyt melko monessakin blogissa jo, ja minusta ajatus tuntuu hauskalta, mutta en ole aivan varma, olisiko minulla kaikkiin kirjaimiin lakkaa, luultavasti ei.. Ja tässä vaiheessa te, rakkaat lukijat, astutte kuvioon: Sivupalkissa on äänestys, kertokaa minulle mielipiteenne, haluatteko minun tekevän aakkoshaasteen? Aikaa äänestää on 15. päivään saakka, toivottavasti ääniä tulee. :)

Ei kommentteja: